DPD poškodí zásilku a odmítá nést odpovědnost

Přepravní společnost DPD mě při reklamaci poškozené zásilky velmi zklamala. Místo snahy se snaží zahrát záležitost do outu.

Denně posílám balíky již od roku 2006. Dosud jsem nemusela uplatnit žádnou reklamaci. Když tato situace nastala, narazila jsem. Jednalo se o zásilku s parfémem, který jsme měli jako poslední kus ve výprodeji za sníženou cenu, protože jsme místo něj zařadili zboží od jiného dodavatele.

Zboží bylo odesláno v pořádku, ale pak se po cestě něco stalo, zákazník nepřebral, nereagoval na naše dotazy a telefonáty a zboží se vrátilo poškozené. Kde přesně se balík poškodil, není zcela jasné - zda před doručením nebo po cestě zpět. Krabice byla z boku rozervaná,přelepená, pomačkaná a byla natržena i krabička parfému. A právě předmětem reklamace byl obsah zásilky, který se tímto stal pro nás zcela neprodejným.

DPD v případě reklamace nabádá postupovat dle on-line reklamačního formuláře, kde podle návodu sepíšete vše, co se reklamace týká a nahrajete požadované dokumenty. I přes to, že z naší strany bylo vše dodáno, nesetkala jsme se s žádnou další komunikací. Uběhl měsíc, tak jsem urgovala. Nic se však nedělo, tak jsem si postěžovala obchodní zástupkyni. Následoval e-mail z reklamačního oddělení, že mám postupovat dle on-line reklamačního formuláře. Dost mě to vytočilo.

Následovala e-mailová komunikace, kde cílem DPD bylo neřešit vzniklou situaci a dělat mrtvého brouka typu - nemáme všechny dokumenty, nemáme foto poškozeného zboží (natržený obal parfému podle nich neznamená poškození) a další nesmyslné reakce paní Trojánkové.

Závěr?

DPD při přepravě  zničila balík, porušila zboží, odmítá dořešit reklamaci a ještě si vesele naúčtovala dopravné.

Reklamovat u DPD má stejný příběh - tak dlouho to oddalují, až to prostě vyšumí. Ostatně přesně na tohle mě upozorňovali i jiní prodejci, kteří se setkali se stejným problémem. Já to vzdala. Ať si paní Trojánková užije prémie za další úspěšně nevyřešenou reklamaci a doufám, že vedení společnosti DPD tenhle článek aspoň lehce dloubne do žeber. A to, že se k tomu nepostavila ani obchoďačka, co neustále volá a ptá se na spokojenost, mě nepřekvapuje. Až příště zavolá, rovnou ji odkážu do patřičných míst.

Aktualizace 22.6.2016 10:40 -  Možná to byla náhoda, možná tento článek - každopádně právě teď, po cca 20ti hodinách od publikace článku a téměř 2 měsících od dodaných podkladů, byla reklamace uznána.

Autor: Radka Pilna | úterý 21.6.2016 12:32 | karma článku: 19,87 | přečteno: 929x
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 14438x
Bývalá moderátorka Snídaně s Novou se blogování věnuje od počátku internetu v ČR. V současné době provozuje e-shop Shopeek.cz., je členem Euniké partner a podporuje QE Life, Tropokolagen INVENTIA.