Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Autoservis Louda Auto v Kolíně mi zničil čtyřkolku

Již jsem kauzu o kolínském autorizovaném servisu řešila. Ono to ale má dohru a proto chci na jejich služby upozornit i ostatní majitele vozů Hyundai.

Ano, je to tak. Natvrdo mohu upozornit všechny majitele vozů Hyundai, kteří by chtěli své auto nechat servisovat v Kolíně u Loudy, ať se mu vyhnou obloukem. Jak se ke mně chovali v rámci garanční prohlídky u mé ix35 jsem popsala ve článku Autorizovaný servis Hyundai se chová jak garážovka. A centrálu to asi netrápí.

Ale ono to mělo pokračování. Ventilek stále ucházel (i přes to, že ho již podruhé v Kolíně řešili) a stále nedodali štítek po výměně oleje. Navíc se za týden po garanční prohlídce, kdy auto řešili i v rámci STK, rozsvítila kontrolka, která oznamovala, že se něco děje se 4 x 4 WD. Na Kolín jsem okamžitě zanevřela a začala tento problém řešit s Hyundai Domanský v Praze Zdiby, jelikož tam bylo auto předchozími majiteli zakoupeno a do té doby, než ho zpackali v Kolíně, bylo bez problémů.

Autoservis Domanský hned věděl, kde bude nejspíš problém, což se záhy při kontrole potvrdilo. Lidé z Auto Louda to totiž na STK doslova strhli, takže odešlo jakési čerpadlo za dost tisíc. Ano, autorizovaný servis mi při STK na válcích (kde se kontrolují brzdy) strhl čtyřkolku. Jelikož mám auto v záruce, vše šlo na účet servisu. Díkybohu. Nevím, jak si to pak Praha pořešila s Kolínem, ale tímto chci poděkovat autoservisu Domanský za skvělý přístup, jednání i vyřešení problému.

Dále chci také poděkovat pneuservisu BestDrive v Nymburce, kteří si naprosto skvěle poradili s mým ucházejícím ventilkem, který byl potřeba jen správně přitáhnout (a navíc mi to i ukázali, o co to tam jde) a kde se také chovali ke mně i k mému vozu naprosto dokonale. Holt v Kolíně v Auto Louda neumí asi ani tohle.

Zároveň varuju všechny, co by svůj vůz chtěli servisovat v Kolíně. Jak jsem se později dozvěděla, nejsem jediná, komu se tam snažili vůz zničit.

Autor: Radka Pilna | středa 25.1.2017 13:36 | karma článku: 29,62 | přečteno: 2433x
  • Další články autora

Radka Pilna

Ortel budí rozruch. Nechápu proč!

Ortel včele s Tomášem Ortelem leží plno lidem v žaludku. Já si na něj úsudek udělala až poté, co jsem navštívila jeho koncert, naposlouchala texty a jeho názory. Kdo z těch, co ho odsoudili, tohle udělal?

11.4.2019 v 14:40 | Karma: 42,62 | Přečteno: 2377x | Pozvánky, akce

Radka Pilna

Je možné zhmotnit sen?

Zhmotnit sen lze. Skutečně. Nevěříte? Vypráví o tom příběh jednoho českého může, který hrál v kapele, kterou znali i v Anglii. Na základě snu zcela překopal svůj hudební směr.

2.1.2017 v 20:41 | Karma: 17,38 | Přečteno: 614x | Osobní

Radka Pilna

Google problém zviditelnil Česko a Slovensko

V 19:30 jsem zjistila, že nejede Google. Začala jsem pátrat a zhruba do půl hodinky se začaly šířit různé zprávy. Nejvíce mě ale zaujala jedna, která vysvětlila problém ze všech nejvíc.

22.11.2016 v 21:36 | Karma: 18,23 | Přečteno: 1575x | Osobní

Radka Pilna

Autorizovaný servis Hyundai se chová jak garážovka. A centrálu to asi netrápí.

20 let jsem užívala vozy značky Mazda, kde servis fungoval vždy bez problémů a opravdu kvalitně. Nyní při koupi vozu Hyundai ix35 jsem předpokládala, že to samé poskytuje značka Hyndai také.

23.10.2016 v 23:15 | Karma: 40,88 | Přečteno: 5056x | Osobní

Radka Pilna

Jak se dělá podvodný marketing na internetu

Dřív se najala parta studentů, aby psala chvalozpěvy na službu či produkt v různých diskuzích, na facebooku a všude možně po siciálních sítích. Nyní se to dělá víc profi a za menší náklady.

10.5.2016 v 7:30 | Karma: 16,67 | Přečteno: 997x | Osobní

Radka Pilna

Společnost LG vyrobila nebezpečnou pračku!

Časopis dTest zasílá svým spotřebitelům občasný e-mail s nebezpečnými výrobky na trhu. Plno z nich jsou nesmysly z Číny. Nyní se v nich objevila i světová značka LG.

20.1.2016 v 9:21 | Karma: 6,96 | Přečteno: 160x | Diskuse| Ostatní

Radka Pilna

Podvod na majitele iPhonů!

Mezi další pishingové podvodné e-maily se řadí ty, které jsou adresovány majitelům iPhonů či dalších zařízeních od Applu napojených na iTunes. Pozor, tváří se věrohodně!

28.10.2015 v 17:01 | Karma: 9,58 | Přečteno: 311x | Diskuse| Společnost

Radka Pilna

Deparim - uživatelská recenze

Minulý týden byl uveden do prodeje doplněk stravy DEPARIM. Měla jsem tu možnost ho vyzkoušet ještě dříve a podělím se s vámi o mou zkušenost. Doplnila jsem ji i fotografiemi.

4.6.2015 v 11:26 | Karma: 16,49 | Přečteno: 2682x | Ostatní

Radka Pilna

Colostrum Powerful Worker - použití při úrazu

Powerful Worker není jenom tobolka pro vnitřní užití. Díky tomu, že je obsah živý, lze s ním provádět i lokální aplikace. Jedna naše klientka jej použila při úrazu ruky.

22.7.2014 v 22:28 | Karma: 6,20 | Přečteno: 271x | Diskuse| Ostatní

Radka Pilna

Vysvětlení pojmu dezintegrovaná Chlorella

Chlorella je pravou pokladnicí látek, které pozitivně ovlivňují náš organismus. Musí však být dezintegrovaná a nesmí být z Asie.

23.1.2014 v 1:34 | Karma: 7,95 | Přečteno: 1213x | Diskuse| Ostatní

Radka Pilna

Poděkování řidičům PPL

Když budete hledat dopravce, zvolte si PPL. Bez velkých keců totiž dokáží doručovat opravdu do druhého dne. To se České poště nepodaří, ani když si udělá masivní TV reklamu. Kdyby radši ty peníze věnovala do logistiky...

21.12.2012 v 21:20 | Karma: 5,82 | Přečteno: 191x | Diskuse| Ostatní

Radka Pilna

Živý a opravdu účinný kolagen - kde ho sehnat nejvýhodněji?

Velmi cenný a opravdu účinný kolagen se podařil biochemické firmě v Polsku. Ať už jsou Poláci u jiných výrobků nepoctiví, tak v oboru s tzv. živým kolagenem jsou na prvním místě.

18.9.2012 v 13:50 | Karma: 14,16 | Přečteno: 3928x | Diskuse| Ona
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 14438x
Bývalá moderátorka Snídaně s Novou se blogování věnuje od počátku internetu v ČR. V současné době provozuje e-shop Shopeek.cz., je členem Euniké partner a podporuje QE Life, Tropokolagen INVENTIA.