Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

R39a40d22k96a 39P72i11l37n65a

19. 3. 2014 19:46

Reaguji na polemiku - pan ředitel si k reakcím na můj článek nezjistil žádné reálné podklady o vědecky uznávaných účincích a vlastnostech tropokolagenu. Asi ani netuší, že na něj byly dělány klinické testy v Rusku a vyšla o tom publikace hned v několika hazycích. Nemohu se však divit, jelikož jde o člověka, který veřejně uznává kortikoidy a veškerou chemii ve výrobcích. Díky jeho reakcím jsem se ubezpečila, že skutečně Pyratine není produktem, shodujícím se s filozofií mé činnosti. Jelikož zde zmínil i produkty, které jsem v minulosti používala a také uvěřila klinickým testům a látkám, které byly schváleny, tak osobně bych se k jejich užívání nevrátila. Pleť mi zničily, na akné nepomohly, červenou pleť nevyřešily a problém se naopak po roce užívání znásobil. Ale co bych chtěla od člověka, co propaguje chemii a parabeny prolezlé produkty.... Ať si to chrlí do lidí, jak chce, já si za svými názory stojím, vycházejí z 8-leté praxe.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 14438x
Bývalá moderátorka Snídaně s Novou se blogování věnuje od počátku internetu v ČR. V současné době provozuje e-shop Shopeek.cz., je členem Euniké partner a podporuje QE Life, Tropokolagen INVENTIA.