Google problém zviditelnil Česko a Slovensko

V 19:30 jsem zjistila, že nejede Google. Začala jsem pátrat a zhruba do půl hodinky se začaly šířit různé zprávy. Nejvíce mě ale zaujala jedna, která vysvětlila problém ze všech nejvíc.

Jako první se rozjela velmi záživná diskuze na Downdetecor. Celkem normální diskuzi mezi zahraničními uživateli rozvířila česká smečka se svými výplody :) Jeden mě však zaujal a vysvětlil, proč někomu Google fungoval a někomu ne: "Vy kterým Google funguje to opravil (přeroutoval) ISP. Tedy ten šikovný zaměstnanec co u tohoto Vašeho internetového poskytovatele pracuje. Vám kterým to nefunguje o tento zásah požádejte Vašeho internetového poskytovatele. Určitě to pro Vás rád udělá."
Pak následovaly informace na seriózních portálech.

Pokud opravdu má v mém fungování prsty ISP, pak mu chci tímto poděkovat. T-mobile má nejrychlejšího ISP!

Co se stalo?

Výpadek Googlu je s největší pravděpodobností způsobený chybou v konfiguraci sítě na straně Googlu. Největší výpadek zaznamenali uživatelé Česka a Slovenska. Problémy byly později zaznamenány i v jiných zemích, kromě východu Evropy i na východním pobřeží USA a v menší míře i v Japonsku.

Nejlépe se s ním popral T-mobile, díky němu jsem googlila ve 20:30. Následovali údajně O2, UPC. Ostatní uživatelé měli smůlu, a možná, že ještě stále mají. Jedno je však jisté - Česko a Slovensko to dnes nandali celému světu :)

 

 

Autor: Radka Pilna | úterý 22.11.2016 21:36 | karma článku: 18,23 | přečteno: 1575x